Bedrijfsfeest 2019

Update:16-03-2020
Summary: April is een goede tijd voor een lenteuitje. Op 27 april ...

April is een goede tijd voor een lenteuitje. Op 27 april was de lente helder en mooi. We hadden een bedrijfsfeest op een boerderij. Het doel van het lenteuitje is om iedereen in het voorjaar te laten ontspannen, weg van de intense werkdruk, en tegelijkertijd nieuwe medewerkers in staat te stellen snel te integreren in het team, het gevoel van collectief verbondenheid te vinden, de communicatie tussen medewerkers te versterken en de samenhang van het bedrijf vergroten.

Met het zonnetje hebben we een heerlijke maaltijd gemaakt met de bereide materialen. Onder het genot van het heerlijke eten hebben we ook de stilzwijgende samenwerking met elkaar versterkt.

Na de lunch gingen we naar Minghu park om herinneringen op te halen uit onze kindertijd. Sommigen vliegen vliegers, sommigen blazen bellen en sommigen schoppen shuttles. Het spel van de kindertijd weer spelen, laten we ook even de werkdruk vergeten, alsof we teruggaan naar de zorgeloze dagen van vroeger, het hele park is gevuld met ons gelach

In de middag zijn we ook nog naar de coffeeshop geweest. Een kopje sterke, zachte koffie en een aangename zoetheid, een perfecte combinatie voor afternoontea.3

Aanbevolen producten3

• Badkamer luxe zwarte aluminium stoomdoucheruimte